SommerFerieAktiviteter 23

Nedenfor er alle Sommerferieaktiviteterne i 2023 samlet på en liste i alfabetisk rækkefølge.

Spørgsmål vedrørende sommerferieaktiviteter skal ske til Sportsråd Lolland, Anita Munk på tlf. 53 81 23 04 eller mail lindehus@post.tele.dk
Billard - Nakskov uge 26
Vi lærer du unge at spille billard. Sted: Nakskov Billard Klub, Bregnevej 55, 4900 Nakskov. Nakskov Billard Klub
Bornholm i sommerferien 2024
Ungdomsskolen arrangerer en tur til Bornholm i sommerferien, hvor vi skal opleve solskinsøen på kryds og tværs. Vi skal bo på Rønne skole (Ungdomsklubben) og skal bl.a. ud og se Hammershus, Helligdomsklipperne mm. samt være fælles om at få dagene til at fungere og hygge os med andre unge fra Lolland. Det bliver helt sikkert sommerens fedeste tur. Turen koster 800 kr. Dette er incl. entre, mad, transport mm. Så tøv ikke med at tilmelde dig. Betaling ved tilmelding eller senest 1. juni 2024.

Senest opdateret 22.05.2023 12:53 af MORO