Juniorklubber

Der er juniorklubber i Maribo, Nakskov og Rødby. Formålet med juniorklubberne er at lave et godt og meningsfyldt fritidstilbud til skoleelever fra april i 3. klasse, til de går ud af 6. klasse.  Juniorklubberne er et fritidstilbud og ikke som SFO2 et pasningstilbud. Det betyder, at børnene har større frihed i forhold til at til- og fravælge klubbernes forskellige tilbud.

Juniorklubberne er ikke fysisk placeret på skolerne. Det oplever vi som en stor fordel, fordi børnene så i løbet af dagen får et skift til ny voksne og til omgivelser, der er specielt indrettet til dem. Prisen er 672 kr. pr. måned i 2024, og tilbuddet dækker alle skoledage.

Der kan tilkøbes SFO-tilbud på skolefridage samt sommerferie (juli) gennem pladsanvisningen.

Senest opdateret 10.01.2024 15:28 af KHART