Kunstprojekt - Af Alle Steder

Kunstprojektet "Af alle steder" løber i hele 2023, og er et samarbejde mellem Statens Kunstfond, Lolland Kommunes Kulturafdeling og Lolland Ungdomsskole.

For mere info, kontakt:
Lolland Ungdomsskole på ungdomsskolen@lolland.dk
Art Class Maribo - efterår 24
Dette er undervisning for kreative unge, som har mod på at få nye udfordringer i kunstneriske færdigheder og udtryk. Undervisningen vil veksle mellem vejledning til ens egne værker og nye input og opgaver fra underviseren. Du vil arbejde med tegning, maling og skulptur, og der vil indgå lidt teori om farvebrug, komposition og kunsthistorie. Vi skal afprøve forskellige redskaber, materialer og teknikker, fx blyant, kul, kridt, flydende tusch, akvarel og akrylmaling. Udflugter til spændende udstillinger.
KUNSTiKLUBBEN
Kunstforløb i Ungdomsklubben i Nakskov. HVER torsdag vil Amalie trylle med Kunst & Krea i Klubben fra klokken 18:00-21:00. Vi maler, laver skilte og vægdekorationer ligesom vi giver gamle ting nyt liv.

Senest opdateret 15.12.2023 10:36 af KHART