Rødby Ungdomsklub

Rødby Ungdomsklub er for unge fra 7. klasse og op til 18 år. Vi holder til på Vestergade 42 i Rødby

Mandag, onsdg og torsdag fra kl. 18.30 til kl. 21.30.

Vestergade 42, 4970 Rødby

Aktiviteter

Der er som udgangspunkt lukket i skolernes ferier, men der kan være åbent på udvalgte dage i ferierne. Derudover holder klubben åbent fredage ind i mellem, hvor der altid sker noget helt specielt. Der afholdes wellness for pigerne, påske- og julefrokost med lækre retter, grillaftener og andre fede arrangementer.

Hos os i Rødbyklubben har man mulighed for billard, bordtennis, spil på PlayStation, høre god musik, en masse brætspil, kortspil og snak med andre unge. Klubbens medarbejdere er altid klar til en snak om løst og fast. De fleste aftener, bliver der budt på lidt mad, som de unge gerne er med til at lave.

Til klubben er der en super fed multibane til boldspil, en lækker bålhytte til hygge og f.eks. snobrød mm. En indendørs klatrevæg er under opførsel, der kan man virkelig få lov til at bruge sine kræfter og udfordre højderne. Ydermere er der ved at blive indrette lokaler i vores udbygninger. Et til at ”hænge ud” i, og et STORT lokale til at kunne holde større arrangementer. Vi påtænker at invitere andre klubber til fest og forskellige sociale arrangementer.

Vi har planer om en masse spændende arrangementer og tiltag i løbet af efteråret, så hold øje med hvad der sket i Rødbyklubben. Find os på Facebook, Snapchat og Instagram og selvfølgelig i klubben – vel mødt :-)

Senest opdateret 14.08.2019 13:07 af JMPB