Nakskov Juniorklub

Nakskov Juniorklub er et tilbud for børn der fra den 1. april går i 3. klasse til de går ud af 6. klasse.

Åbningstider og kontaktoplysninger

Mandag til torsdag fra kl. 14.00 til kl. 17.45. Fredag fra kl. 14.00 til kl. 16.00.

Tlf.nr. 54677436.

Gyvelvej 3, 4900 Nakskov

Aktiviteter

Vi er en juniorklub fyldt med masser af spændende aktiviteter og tilbud. Vi bestræber os på, at opfylde de ønsker, som børnene har omkring aktiviteter. Det er vigtigt for os, at børnene er med til at bestemme indholdet i hverdagen. De skal have en fornemmelse af, at det er deres klub. Klubmedarbejderne skal opleves som trygge voksne der har tid til at lytte, hvis der er behov for en snak om hvad der, der er lyttende, som de kan komme til, hvis de har behov for en snak om, hvad der rør sig i deres hverdag.

I Juniorklubben tilbyder vi masser af aktiviteter. Vi har blandt andet computerrum, PS4, Wii, Ipad, multibane, segboard, film, kreativt rum med masser af muligheder for at finde den indre kunstner frem, bordtennis, Air hockey.

I juniorklubben er der et stort køkken til rådighed, hvor der er mulighed for at fremstille bolsjer eller finde kokkehuen frem og lave aftensmad eller bage en kage.

To gange om året har vi overnatning i klubben, hvor børnene er med til at bestemme festmåltidet og indhold, en aften/nat/morgen fyldt op med hygge, aktiviteter og sjov.

Vi tilbyder også aktiviteter ud af huset. Vi tager blandt andet i filmklub i efteråret, hvor vi er afsted ca. 8 gange.  Hver år sommer deltager vi i musikfestivalen  Vilde Vulkaner, som er en stor succes for børnene.

Vi deltager i juniorklubfester, hvor vi mødes med andre juniorklubber og SFO2’er - og hvor vi på skift er værter for arrangementet.

Inden jule- og sommerferien er vi samlet i juniorklubben og tager på udflugt ud af huset, hvor vi tager ud og spiser eller finder på andet sjov, som børnene ønsker.

Senest opdateret 16.11.2023 09:35 af JMPB