Køreskole

Ungdomsskolen tilbyder kørekort til lille knallert. Du kan starte undervisningen når du er 14½ år gammel.
første skridt kørekortet er færdselrelateret førstehjælp, som skal være bestået FØR du kan komme til køreprøve.
Skal du have kortet? følg:
1: find et førstehjælpshold (250 kr)
2: find et knallerthold (500 kr)
Tjek datoer for undervisning inden du tilmelder dig. Din tilmelding er bindende, og vi giver ikke penge retur ved afbud

OBS. Vi har pt. ingen hold på plads pga. vejret. Hvis du tilmelder dig venteliste på knallerthold får du automatisk besked om ledige hold til BÅDE førstehjælp og Knallert

NB

Traktorkørekort Teori

Vi udbyder Teoriundervisning til traktorkørekort. Find holdene herunder.

Førstehjælp - 6. og 20. marts
Undervisningen består af 4 timers Hjerte- lungeredning og 4 timers førstehjælpskursus for unge knallert- og traktorførere.
Førstehjælp - 18. og 19. marts
Knallerthold 1 - forår 2024 - Kasper
Undervisningen består af 30 lektioner, en teoriprøve og en praktisk prøve. Undervisningen planlægges så den veksler mellem teori og praksis. Vi har dygtige instruktører der tilrettelægger undervisningen specielt til unge. Husk at notere datoerne for undervisningen. Du skal være opmærksom på, at der er mødepligt. Møder du ikke til undervisning vil du ikke få refunderet det indbetalte beløb. Pris for omprøve 220 kr.
Knallerthold 2 - forår 2024 - Remy
Knallerthold 3 - forår 2024 - Lars
Traktorkørekort - Teori
Du kan begynde, når du er fyldt 15 år. Teoriprøve kan aflægges når du er 15,5 år og køreprøve når du er 16 år. Ungdomsskolen betaler kun teori. Udgift til teoriprøve og praktiske køretimer samt lægeattest og prøvegebyr skal du selv betale. Du skal regne med 600 kr. pr. lektion à 45 min. til praktisk køretime, 1.170 kr. til prøvegebyr og lægeattest (lægens pris). Husk, at du også skal tilmeldes trafikrelateret førstehjælp, ellers kan der ikke bestilles teoriprøve. Du skal have adgang til traktor og vogn